Nominera och motionera!

Det finns massor av kreativa och viktiga idéer och tankar runt om i länet – välkomna att dela dem med föreningen! Alla kretsar, länsförbund och enskilda medlemmar får nominera och motionera.

Nationellt/riks

Ge förslag till Naturskyddsföreningens riksstyrelse senast 31 jan till valberedningen@naturskyddsforeningen.se Läs mer: https://valberedningen.naturkontakt.naturskyddsforeningen.se/nominera-till-riksstyrelsen/

Ge förslag till utskottsordföranden och vice ordf. på riksstämman i Uppsala 15-17 juni till riksstamma@naturskyddsforeningen.se

Motioner till riksstämman senast 31 jan till motioner2018@naturskyddsforeningen.se Namn och medlemsnummer måste anges.

Regionalt/länsförbund

Ge förslag till styrelseledamöter i länsförbundet till valberedningens sammankallande bertil.helmersson@naturskyddsforeningen.se, 0280-702 50. Vi söker särskilt en kassör.

Motioner till länsstämman 22/4 i Älvdalen senast 28 feb till kansli.gavledala@naturskyddsforeningen.se

Förslag till miljöpristagare i Dalarna senast 28 feb till kansli.gavledala@naturskyddsforeningen.se