Inspirerande kommunikationsworkshop i Falun

Foto: Jenny Olsson

Ett litet glatt gäng av föreningsaktiva sammanstrålade en kväll i början av maj för att få lära sig mer om kommunikation med inriktning på digitala kanaler. Till sin hjälp hade de kommunikationsundren Moa Linder och Tove Kalén Grufman från Naturskyddsföreningens Rikskansli. Det blev en rolig och givande kväll som faktiskt lättade kommunikationsbördan från alla som deltog. Det går att åstadkomma mycket med små insatser om en bara planerar, vågar samt tar till sig de goda råd och tips som erbjuds. Som ett avslut på kvällen fick deltagarna träna på att rikta sin kommunikation och budskap till olika målgrupper, vilket gav många kreativa lösningar och skratt.

Ta del av Moas och Toves presentation som de så generöst delar med sig av. Klicka på länken: Presentation kommunikationsworkshop i Falun 230504