Vill du göra en värdefull insats? – Fyll i vår enkät och engagera dig tillsammans med oss!

En av Naturskyddsföreningens riktiga eldsjälar, Denise Fahlander, sätter upp rovdjursstängsel, en mycket konkret naturvårdsinsats som gynnar både djurägare och rovdjur.

Mitt i nedläggning av Miljödepartement och annat elände upplever föreningen en tillströmning av medlemmar som sällan skådats. Detta är mycket glädjande då vi också behöver bli fler som vill göra en aktiv insats. Brinner du för skogen, vill värna våra vatten eller är du en guru på sociala medier? Vill du vara med och göra en värdefull insats? Svara på enkäten via länken nedan och berätta vad som intresserar just dig!

Sista svarsdag är tisdagen den 13 december!

Om du hellre skickar ett mejl eller en gammal hederlig snigelpost, svara på frågorna nedan och skicka ditt svar till oss.

1) Är du intresserad av att göra en insats?
2) Vad skulle underlätta för dig att bli aktiv?
3) Vilken krets/ort tillhör du?
4) Vilka grupper/områden är du intresserad av?
5) Vilka kanaler använder du för information från/om Naturskyddsföreningen?
6) Kommentarer

Glöm inte att ange namn, telefonnummer, mejladress och bostadsort. Mejlet skickas till kansli.gavledala@naturskyddsforeningen.se alt. brevet till
Naturskyddsföreningen kansli Gävle-Dala
Strandgatan 10
792 30 Mora

Det går också bra att ringa verksamhetsutvecklare Lillian på 070-273 91 55.