Sök jobb som värvare åt Naturskyddsföreningen

Naturskyddsföreningen är en ideell miljöorganisation med kraft att förändra. Vi sprider kunskap, kartlägger miljöhot, skapar lösningar samt påverkar politiker och myndigheter såväl nationellt som internationellt. Vi startade 1909 och har idag 203 000 medlemmar. Men fler ska vi bli!

Att arbeta med door-to-door värvning hos oss innebär att vi arbetar i team och besöker människor i deras hemmiljö i Ovansiljan för att berätta om Naturskyddsföreningens viktiga arbete. Ditt jobb blir att värva månadsgivare/ medlemmar.
Att arbeta som medlemsvärvare är krävande, men samtidigt väldigt utvecklande och givande.

Om du brinner för miljön, är social, driven, samarbetsvillig och kan arbeta i ur och skur? Då är det här jobbet för dig! Det är fast timlön plus semesterersättning.

Som värvare kommer Du att sprida information om våra viktigaste projekt inom Östersjön/ fiske, Jordbruk och ekologisk mat, Skogsvård, Klimatet, Kemikalier och hur vi vill rädda den biologiska mångfald i Sverige så att fler vill engagera sig i vårt viktiga miljöarbete.

Naturskyddsföreningen finns för att se till att våra barn och barnbarn ska kunna andas ren luft, dricka rent vatten och inte utsättas för farliga kemikalier i sin vardag. Kärleken till naturen är grunden i allt vårt arbete.

Varje ny månadsgivare är värdefull och med gemensam kraft kan vi påverka våra politiker och stora företag så att de tar sitt ansvar!

Naturskyddsföreningen jobbar för att bli en arbetsplats där vi anställda har en stor bredd av perspektiv och erfarenheter. Vi värnar om en rekrytering fri från diskriminering och som ger lika möjligheter till alla.

Allt arbete utgår från vårt reg. kansli i Mora.

Krav: Du ska ha fyllt 18 år, då du ska kunna ingå avtal med kund, samt behärska svenska i tal och skrift.

Arbetstid: Måndag-fredag 15.30 -21.00. Man ska kunna jobba minst 3 pass i veckan.

Skicka in din ansökan till
d2d@naturskyddsforeningen.se. Intervjuer sker löpande.

Utbildning hålls prel. 18-19 mars.
Tipsa gärna vänner och bekanta att söka!

Varaktighet/Arbetstid
Visstidsanställning 3 – 6 månader
Deltid
Lön